Pazartesi, Mayıs 24, 2010

Eminönü'nde ıslak kedi...

Tamam hava kapanacağım dedi, bir iki güne şöyle bir yağacağım, böyle bir eseceğim diyordu da daha yağmayacaktı. Cep telefonumdaki Yahoo! kaynaklı İstanbul meteoroloji de beni yanılttı.
Cağaloğlu'nda işim vardı, feribotla Harem'den Sirkeci'ye geçtim. Feribottan gördüm gerçi sadece Eminönü'nün üstünde bir gri bulut. Da olmaz bana, indirmez canım diyerek gittim yazlık giysilerle. Hem oğlum da yanımda yok diye boncuklu uzun süslü kolyelerimden taktım. Oğlumu kucağıma alınca batıp rahatsız ediyorlar diye mahrum kaldım boncuk boncuk kolyelerimden:)
Feribot yanaştı ve adımımı atar atmaz yağmur başladı. Daha o anda başlayan yağmuru bekleyen şemsiyeciler kabaca 5sn içinde pozisyon alarak kovalarda 5-10-15TL'ye çeşit çeşit şemsiye satışına başladılar. Bu şemsiyeciler bildiğimiz düz insanlar mı da yağmur yağar yağmaz topraktan biter gibi karşımızda bitiyorlar, bilemiyorum.
O gün karar verdim ki Yağmur Yağdıranlar/RainMaker'lar olarak bir klup kuracağım.D*n*muza kadar ıslanmamız bir işe yarasın bari:)

Resimler yağmur sonrasından...

2 yorum:

  1. is/finans dunyasinda "rainmaker" calistigi sirkete kendisini izleyen sadik musteri portfoyu sayesinde sakir sakir para getirene de deniyor.. bir nevi kismet isi demek, kimisi yagmur, kimisi P&L :)

    YanıtlaSil
  2. O biraz uzmanlığım dışında kalıyor, yalan söylemeyeyim şimdi:)

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...