Çarşamba, Haziran 02, 2010

Telekulak, Kadro, Anne Başı

Bugün annemden bir mail gelmiş. Diyor ki kendi telefonundan gene kendi numaranı başına 15 ekleyerek ara. Yani 15-0532-XXX XX XX gibi. Çalıyorsa dinleniyormuşsun. Yoksa operatör hata mesajı veriyormuş. Aradım, çaldı. Çok komik geldi.

Gerçekten ödediğimiz vergilerle maaş alan birileri beni dinliyorsa yazık o paracıklarımıza. Eğitime yatırın parayı, jurnallemeye, fişlemeye değil.

Fişleme demişken bu ayki Atlas Tarih'in çok güzel bir eki var "II. Abdülhamid'in İstanbul'u." Ağabeyi ve amcasının kötü kaderlerinin balına gelmemesi için olsa gerek çok ciddi bir hafiye ekibi kurarak, yıllarca jurnal toplar memleket, İstanbul ve çevresi hakkında. Bugün sayesinde müthiş bir fotograf koleksiyonu var ve bu şekilde yayınlanmış.

Konuya devam edelim. Henüz çalışmaya başlamadığım da gözönüne alınarak, mesela benim konuşmamda neler dinleyeceklerdir:
*Kilo alımı.Atlattık, kafaya fazla takmamak lazım. Rahat olmak güzeli.
*Yedi, yemedi. Seveceği tatlar keşfetmek bir anne için kayıp Anadolu Leopar'ının izini keşfetmekle aynı değerdedir.
*Bugün hangi programda Sabiha Paktuna ne demiş? Bilenler, başka bilenler, bildirsinler.
*Bebek için Katı Meyva sıkacağı alsak mı?
*O bez, bu bez.
*Music Together'a kayıt yaptırdık.- Çok keyifli olacak. 12 Haziran'da başlıyoruz. Bebek anlamaz diyenlere yanıtım: Müfredat(!) CD'mizi ilk dinlediğimizden beri dans eden 9.75 aylık bir bebek düşünsünler:)
*Montessorilesek de mi eğitsek?
*Yazlıkta 1.5 kalacağız, daha daha ne götürsek?

E bize önemli de, devletin, Milletin bunca işi arasında ıvır zıvır işte. Sonuçta yıllar önce önüme çıkan bir belge de önüme bu akşam çıkınca ekibi daha fazla uğraştırmayalım dedim. İşte kadro!

3 yorum:

  1. denedim,yok beni dinlemiyolar:)çok ilginç ya işleri güçleri yok..hehhe onlara bi faydan dokunur ama böylelikle,en azından 3-5 bişi öğrenirler çocuk bakımı-eğitimi ile ilgili.

    YanıtlaSil
  2. Çokoprenses sen üzülme, onlar adına büyük kayıp seni dinlememeleri:P
    Ha ha, böyle bir misyon edinirmişim, 3. şahısları eğitim amaçlı mesaj kaygısıyla telefonla konuşmak komik olurdu:)

    YanıtlaSil
  3. Gitti parracıklaaar...

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...