Pazar, Şubat 07, 2010

Öyle bir hayat yaşıyorumki...

Haddim olarak (!) oğlumun blogunu zaman zaman başka konularda da  işgal ediyorum. Bir de beni etkileyen resim, şiir, yazı ekliyorum. Böylece büyüyünce o da anne, babasının yaşadıkları ruh halleri hakkında fikir sahibi olabilir hem de :)
Bu şiir iyi bilinir. Beni en etkilyen bölüm "Denizleri seviyorsan..." diye başlayan kıta. Bu siteye sırf Dnzhn resimleri görmek için girenleri kırmamak için de geliyor, işteee...Babasıyla güreştikten az sonra Dnhzn.



Öyle bir hayat yaşıyorum ki,

Cenneti de gördüm cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki,
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde,
Hem kızdım hem güldüm halime,
Sonra dedimki 'söz ver kendine'


Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin,
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.


Öyle bir hayat yaşadım ki,

Son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman,
Hep acele etmem bundan,
Anladım...

Nietzsche

1 yorum:

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...