Cuma, Şubat 19, 2010

Denizhan Medela'ya karşı...

Medela benim süt pompamın markası. Denizhan'ın içmediği sütü genelde onunla sağıp rahatlatıyorum.

Evvelki akşam bir şey farkettik. Ali Denizhan'ı kucağına almış yanımdaki koltukta oynuyorlar. Denizhan sütünü ilk 5 dakika deliler gibi cuk cuk cuk içmiş ve sonra bitti deyip atmış benden kendini. :) Ben de haliyle diğer koltukta kalan sütü sağıyorum.
Makineyi göğsüme taktım, bizim Bıcırık hareketlendi. Önce ses tepki veriyor zannetik ama yok, uzanıyor bana doğru. "Allah allah, acaba süt mü istiyor?" dedik. Ali oğlanı kucağıma verdi. Başladı gene cuk cuk cuk içmeye.
Bizimkinin bugüne kadar süte böyle ikinci kez koşmuşluğu yok oysa. Daha uzun içsin diye neler denemedim. Göğüslerimin arasına sıkıştırdığım renk renk cins cins hayvanlar, oyuncaklar.
Merak ettik, denedik 2. akişam gene koşuyor bana doğru. Oysa içmiş sütünü, dönüp bakmaz normalde bir daha.

Demek ki bizim oğlan insanlığın en ilkel duygularından biri olan kıskanmak, sahiplenmek ve rekabet etmek ile tanışmış bile:)

Kocaman gözlerini aça aça uzanır oldu bana bu yeni yöntem sayesinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...