Pazartesi, Şubat 22, 2010

Pozitif Doğum Hikayemiz:)

Elif bir anne olarak doğum hakkındaki çevremizdeki bilgi kirliliğinden ve özellikle de doğal doğum hakkındaki mesnetsiz kötülemelerden bıkıp Pozitif Doğum Hikayeleri diye bir blog açtı. İlk günden beri destekliyorum ve izliyorum.
İyi ki de böyle bir blog açtı.
Kim nasıl isterse öyle doğururur tabi, beden kendi bedeni, bebek kendi bebeği. Ama öyle bir hava var ki, yeni kuşaklar müdahale edilmeden çocuk dışarı çıkamaz zannetmeye başlayacak yakında. :)
***
Sonunda Elif'in davetiyle biz de çorbada tuzumuz bulunsun dedik, ve bu yazıda olumlu, olumsuz veya elimde olsa/veya yeniden doğurursam değiştireceğim her şeyi yazdım:)

Not1: Fotoğraf doğumhanede çekildi. Doğum için daha erken olduğu için Ayça'yı henüz çağırmamışız, dolayısıyla kadrajın kayık olmasını mazur görün :). Dalgalar/kontraksiyonlar gelmeye başlamış. Ali ve Asude Ebe ile nefes çalışması yapıyoruz. Rahatlamak için Pilates topu üzerinde hareketleri yapıyorum. Dalgalar gelince çalışıyor, gidince konuşup gülüşüyor, moralimizi yüksek tutuyoruz...
I-pod'umuza önceden yüklediğimiz sevdiğimiz hafif, gülümseten şarkıları dinliyoruz. Mesela 50 First Dates Soundtrack. Israel Kamakawiwo'ole'den "Somewhere Over the Rainbow"/ "What a Wonderful World" hep favorimiz. Buradan da dinleyebilirsiniz. Yarın öbür gün Youtube'u gene yasaklarlar. 
Bu arada isim sizi şaşırtmasın Israel nam-ı diğer IZ sesi güzel bir hawaili adam(dı-müteveffa). Şarkıyı dinlerken de filmin çekildiği güzel doğa gelir gözümün önüne. Bir romantik komediden beklediğiniz her şeyi veren bir film işte o kadar...
Not2: Eşimi Adam Sandler'a benzetirler. Kayınvalideme göre bu benzetme "Saçma, Ali çok daha yakışıklı.":)
Not3:Notlarımı o kadar uzatıyorum ki ayrı bir yazı kıvamına ulaşıyorlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...