Pazar, Aralık 06, 2009

Herşey iyi bir gelecek için...

Denizhan bir aslan burcu olarak pek çok çocuktan daha çok kontrolcü ve istediğini elde etme konusunda azimli gözüküyor. Kendisiyle beraber olduğumuz 120 günü aşkın süre içinde "Hemen şimdi süt gelsin, hemen diyorum, şimdi bak, cızırdamaya başlıyorum, çok geç, bir kaç saniye geç kaldınız, pişman edeceğim sizi." şeklinde gelişen bir beslenme öykümüz var. :D

Bu nedenle bir kermes vesilesiyle Işık Okulları'na gidince, "e artık kendi kararlarını verecek yaşa galiyor çocuğumuz" diyerek okulu da gezdirdik. İşte Denizhan Bey'in Galatasaray Liseli kuzeniyle yaptığı okul gezisinden resimler.

Ne karar mı verdi? Çok yorum yapmadı, biraz daha düşünecek galiba.

2 yorum:

  1. Berkokumun kucağına çok yakışmış, kardeşlik ömür boyu, sevgiyle...
    İlk fotoğrafta Denizhan'ın "savulun ben geliyorum" gibi bir hali var :)

    YanıtlaSil
  2. Berkokcum merhaba;
    Denizhan konusmaya baslayinca ilk olarak ben kuzenimle ayni zamanda okuldan sira arkadasiyim diye hava atarsa hic sasirma..::))) Ikinizde cok yakişiklısınız maşallah..Bu arada Denizhanin takim seçmesi konusunda senden gereken destegi bekliyorum.Ben herseyi göze alip o konuda yorum bile yaptim.Sana kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...