Pazar, Aralık 06, 2009

Her babanın içerisinde bir Cevat Kelle vardır.

Olacak O Kadar programında en sevdiğim karakter ailemizin muhabirinin  yanında yeralan kameraman Cevat Kelle idi. Taşıdığı ipe sapa gelmez aksesuarları (klozet, soba borusu, ördek) incelemek her parodinin en can alıcı yeriydi. Unutanlar için burada detaylar var.

Artık biliyorum ki her babanın içinde bir Cevat Kelle ruhu saklı.

Yandaki resimlerde babamızı önden ve arkadan görebilirsiniz. Bunlar eşya konusunda iyice cozuttuğumuz bir bayram gezmesinden çekilmişti.
1-Turuncu Çanta : Alt değiştirme, bez, ağız bezi, bilumum sarf malzemesi
2-Gri büyük çanta: Oyuncaklar, Polar ve Pike battaniyeler, ek giysiler
3-Bebek
4-Plastik poşet: daha o sabah aldığımız yeni oyuncaklar.

Ve daha sadece 4 aylık bir bebekten bahsediyoruz. Allah sonumuzu hayretsin, akıl fikir versin diyorum.
Not: 5. maddede yeralan Oyuncaklı Bebek Sandalyesi/Salıncağını da ben taşıyorum.

2 yorum:

  1. her babada ayni zamanda cocugun dogdu an vucut bulan bir de "baba gucu" vardir ki Ali'nin ~15 kg tasirkenki mutlu yuzunden bu anlasilmaktadir. Bu arada yukaridaki listeyi okurken 3. maddeyi gorunce fotoda oyuncak bebek aradim, sonra idrak ettim meger bebek bizim sevgili badem imis :)

    YanıtlaSil
  2. Farkındaysan babası arkasını dönerken Denizhan'ın da çevirmeye gönlü razı gelmedi. Denizhan çift yüzlü gibi, hep kameraya dönük.

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...