Cumartesi, Aralık 19, 2009

Diş Perisi

Diş perisi bizim kültürümüzde yok. E yaşadığımız yer de İstanbul. Demek ki batı kaynaklı masallar dışında bu özgün karakterin hayatımıza girmesi için bir neden gözükmüyor. Ama nette rastladığım bu mektup çok hoşuma gitti, paylaşmak istedim :)

Sevgili Annora,
Bana ilk dişini bıraktığın için çok teşekkür ederim. Ona çok çok iyi bakacağım. Ben ve Peri yardımcılarım topladığımız bütün dişleri temizleyip cilalıyoruz ki, Periler Ülkesindeki Peri Şatosunu inşa edelim.
Lütfen dişlerine iyi bak. İleride düşen başka bir dişini de peri kutusuna benim için bırakırsan, sana daha fazla hazine bırakacağım.
Sevgiler,
Diş Perisi

2 yorum:

  1. Merhaba, grupta gördüm blogunuzu, Denizhan çok tatlı maşallah, bu mektupta çok güzelmiş..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Sevgili Güneş.
    Blogunu ziyaret ettim, eline sağlık.
    Eşin ve Begüm ile mutluluklar:)

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...