Çarşamba, Aralık 16, 2009

Büyümek ya da büyümek, işte bütün mesele bu...1


Bu yazının sebebi Denizhan bu ay sadece 300gr almış. Daha 4 aylık kuzucuğum...
Daha anne olmamışken, hatta hamile bile değilken, sürekli çocuğunun kilosuna takık anneleri görüp, kendilerini bu denli üzmelerine üzülürdüm. :) İşte böyle olur, anlamadığın şeyler, anlayasın diye direkt başına gelir.
Hatta oturup işi grafiğe bile döktük:) Evet, eşimle beraber, iki kişi yaptık, çünkü yeni Windows Office bizim için yabancı bir dilin yeni bir diyalektiği gibi :) Aslında daha "idiot proof" bana sorarsanız, daha pratik olduğu yönler var ama biz alışmamışız.

Büyüme ile ilgili öğrendiğim bu konuda da pek çok farklı teori olduğu. Teoriler arasında biz dolaşan zavallı anne ve babaların ilk başvuru noktası internet, bazen bir bilgi vahası, bazen ise tam bir bilgi çöplüğü, hatta toksik etkileri bile olabiliyor.

Ben toplumda genel yaş dağılımında genç gibi görünsem de, aslında yaşlıyım. Nereden mi anladım? Gerek internet, gerekse kitaplarda bir çok doküman okumama rağmen, gene içime en çok sinen kanlı canlı bir insandan tecrübelerini dinlemek oluyor. Jale'nin Hamileler Kulübü mail listesinden tanıdığım Meltem Ünal hemşire sağolsun beni pek çok konuda aydınlattı, hemen sonuç da almaya başladık.

Aksi yönde o kadar kendimi koşullandırmaya çalışma, çevredekilere konuşmama rağmen, bu kilo konusu annelerin başı belası, işte şimdi benim de başımda. Şişman bebek sağlıklı bebek olmasa da, nicelik değil, nitelik desek de hepimizin bilinçaltına yerleşmiş bu:) Yandaki bebek mi? Hayır ona özenmiyorum canım. Zavallı kuzucuk  çok sağlıksız, allah korusun. Belki bazı annelerin fantezisidir, benim asla değil...


Devamı sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...