Cuma, Ocak 29, 2010

Mutlu çocuk, ama nasıl?

Bugün eğitimci bir arkadaşım bana çok güzel bir şey söyledi, paylaşmak istedim:

-Mutlu çocuk, mutlu anne baba varsa olur. 
-Neden, nasıl?
-Çünkü çocuklar hep geriye bakar. Geriye bakmayı geçmiş anlamında kullanmıyorum, aile sırasında geriye, yani anne babasına bakar.
Eğer anne ve/ya baba mutsuzsa, sorunu kendinde arar.

Yani demek ki ona en doğru yemeği vereceğim, en iyi şekilde davranacağım, elimden gelenin en iyisini yapacağım.
Ama bir şeyleri eksik yaparsam, kendimi üzüp onu da üzmeyeceğim:)

Eğer şanslıysam ve çevremde ona sevgiyle bakacak, oyun oynayacak başkaları varsa, çocuğumu emanet edip kendimi de arada eğlendireceğim. Maniküre, kız arkadaşlarımla buluşmaya, spora gideceğim ve dönüşte ona gülümsemelerin en büyüğünü, annelerin en morallisini getireceğim:)

Not1: Yazımı bitirirken "Haydi Serdar Ortaç'a, eller Havaya" derdim, ama çok muhtemel bu denli cozutursam anneanne ya da babaanne bana muhtıra verebilir...
Not2: Aslında Serdar Ortaç dedim ama kendisini sevmem, sevemene de mani olmam. Bora Öztoprak daha kalemim gibi gözüküyor, ya da Beyoğlu'nda bir rock/jazz bar olabilir. Bu liste uzarrr...
Not3: Denizhan'ın babası acaba bu yazının 2. notundan bize bir pay çıkarır mı?

1 yorum:

  1. yesss :=) mutlu anne-mutlu çocuk..
    alpaya bu konuda koca bir teşekkür borçluyum erini bebekliğinden beri mutlaka haftada bir akşam evden götürdü ve bana yalnız anne geceleri verdi.Biliyorsun tüm gün evde olmak ne demek!! :=) bu nefes almalar erine de bana da hep ii geldi.
    çocuk modeller hepsi bu :=))
    Denizhan'ın babasıııı..mesaj alındı mı ?? 2 not mesajı :=)))

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...