Pazar, Ocak 03, 2010

Andy Warhol beni tanımadan gitti demeyin...


Andy Warhol beni tanımadan gitti demeyin...Bu artık sadece Andy'nin kaybı!!!
Zira www.photofunia.com diye bir site var. Bu sitedeki şablonlardan birini seçip fotografınızı yerleştirebiliyorsunuz. Ben de bu tür sitelerin varlığını bilsem de peşine düşmemiştim. Sevgili Nurhan'ın oğluyla olan süper fotografı sayesinde ben de gittim siteye, faydalandım.

İlk önce yeğenimin resmini Andy Warhol'a yorumlattım. İsterseniz Süpermen, Mona Lisa, Reklam Panoları, Bina üstü resimleri, sararmış albüm vs. de seçebilirsiniz.


Hoşluk işte...

3 yorum:

  1. yorum, motivasyon isteyenler :
    sitenizi çok begendim böyle devam edin. özellikle andy warholdu galiba, o haberi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Andy Warhol'u ben de çok sevdim, mankenimizde çok hoş doğrusu. Kendim için de seçtim.

    YanıtlaSil
  3. oo cok guzel olmus. ben de bir kac yerde buna benzer resimler gorup nerede nasil hangi sitede yapiliyor merak etmistim zamaninda.

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...