Cumartesi, Kasım 28, 2009

Bayram sonrası suskunluğum...

Kör cehalet çirkefleştirir insanları !
Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bir cevabım var...
Lakin bir lafa bakarım laf mı diye,
Bir de söyleyene bakarım "Adam mı?" diye...

Şimdi bunu niye mi yazdım?
Gene bayramı zehir ettiler.
İlla kendin kurban keseceksin, bağışlayamazsın diyen İlahiyatçıyı,
Çocuklar yesin diye öğrenci yurduna hibe edilen Deve'yi boynundan defalarca bıçaklayan Yurt Müdürü'nü (eğitimci bu insan),
Bu insanlarla din kardeşi olduğumuzu düşününce,
Güzel ülkemi terketmeye niyetim olmayınca,
Maalesef her geçen gün güzel yurdumda geçerli kanaatler bunlar olunca ...

Susmaktan başka elimden bir şey gelmiyor.

Biz kendi bildiğimizi yapıp Mehmetçik'e bağış yaptık bu bayramda da, sırf o gaziler, aileler ayakta dursun diye, sırf o giden çocuklar boşuna ölmediler, yüreğimizde varolsunlar diye.

Seneye de Lösev veya Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'ne bağışta bulunuruz. Gene sırf inadımdan...

Oğluma nasıl açıklarız bu olan biteni aklı ermeye başlayınca. TV'de, gazetede elbet bir gün görecek.

Bitirirken deli olmayı, deli kabul edilmeyi seçiyorum, sağolsun Orhan Veli Kanık diyor ekliyorum:

Sokakta giderken,kendi kendime
Gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
İnsanların beni deli zannedeceğini düşünüp
Gülümsüyorum...

Ne diyeyim?

2 yorum:

  1. Giderek daha fazla ortak noktamız olduğunu fark ediyorum :)

    Ben de benzer şeyleri yazdım: http://blogcuanne.com/2009/11/29/kafasini-duvara-carpan-inek/ Çok, çok sinir bozucu...

    Ne mutlu size böylesine bir fırsatı bağış yaparak değerlendirdiğiniz için...

    YanıtlaSil
  2. Bir çok yerde karşılaşmamız çok hoş olmuş:)

    Blogunu okuyordum zaten, bu yazını da okuyacağım.:)
    Destek için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...