Salı, Kasım 10, 2009

Denizhan'ın yeni tutkuları...



Yeni tutkularımızdan biri Tavanlardaki objeler...
E tabi tavanda ne olur? Kiriş, boya çatlağı, ama esas aydınlatma aksesuarları.
Artık boyun kaslarını daha iyi kontrol edebildiğinden mi, tavanda bebeğimin minik melekleri (bizim göremediğimiz) sadece ona özel şeyler fısıldayıp dans ettiklerinden mi bilinmez, kafamız hep geriye yatık, hep yukarıyı seyrediyoruz...
Efendim fotoğraflarını da ekleyeceğim, kusura bakmayın, benim pc'im gene isyanlarda, öyle her şeyi kolayca yaptırmıyor.

Denizhan'ın odasındaki tekstillere Kayıp Balık Nemo'nun karakterlerini işlenmişti. Baktık ki uyku saatlerinde Nemo, mavi balık, sarı balık ve kaplumbağa ile flört etmekten uykuya gidemiyor, mecburen düz yüzleri yatağın içine bakacak şekilde ters çevirdik. Flört derken abartmıyorum, dönüp gülümsüyor, yandan kaçamak bakışlar atıyor, dönüp tekrar gülümsüyor.

Ama bu oğlumu durdurmamalıydı ve durduramazdı. Durmadı zaten, bu sefer de ayıcıklı bir yastık bulduk, bir erkek, bir kız ayıcık, onlara gülümsüyoruz artık:)

Dediğim gibi ilk fırsatta fotoğrafları da ekleyeceğim.

Sevgiyle,


2 yorum:

  1. Bende oğlum kadar komik çıkmışım, sanki bende ilk defa görüyorum avizeyi :)

    YanıtlaSil
  2. Haha evet seni de alıştırmış:)

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...