Perşembe, Temmuz 29, 2010

ve 5 ve 6!

  • Denizhan tatile bayıldı. Gerçekten de yeşilde, denizde, açık havada çocuklar ayrı bir mutlu. Hem daha bir semirdi mi ne? %10 kilo eğrilerinden %50'leri gördük. Bundan iyisi şaöda kayısı. Aman dert etmiyorum onu. Doktoru dedi, kurtlu kaşar bu, sadece boyuna bakıyoruz, uzuyor, tamam o zaman sorun yok:)
  • 5. ve 6. dişlerimiz merhaba demiş ve hatta biraz kalantorlamışlar bile, nasıl göremedim bugüne dek, hayret.
  • Uykusunda bile Music Together parçalarını mırıldanıyor. Yapıncak bu nedir, orkestra mı kaçtı oğlumun içine:)
  • Tek ve daha da rahatı iki elinden biri tutarsa yürüyüp gidiyor. Arada tek veya iki adım atıveri-yor. Ama bir anda, canı isterse, sürekli değil.
  • Sağdaki kareyi İstanbul'da salonun köşesindeki oyun odasında çekmiştik. Bizimki orada düz duvara tırmanmaya başllamıştı. Merak ediyorum, İstanbul'a dönünce bu çocuğu kim ve nasıl oyalayacak? Burada tatilde günde iki kez denize girip, çimen, ot , böcek peşinde koşup, merdivenli evlerin merdivenlerini günde 10 kez çıkan bir tip kendisi.
  • Güncel foto sıkıntımız hem aktarma kablosundan, hem de gün içindeki deli koşuşturma nedeniyle annenin beyninin "error/hata" vermesinden dolayı devam ediyor. CTRL+ALT+DELETE yapacak beri gelsin.

2 yorum:

  1. Bak su maymuna :) Yurumeden tirmanmaya baslamis! Bunun gozu yukseklerde annesi :P

    YanıtlaSil
  2. Sorma,küçük vahşi diyor babası:)

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...