Cuma, Ocak 21, 2011

Aman doktor...

Bu ara çok keyifli sohbetlerde çok komik öyküler anlatılıyor bana. İki gündür karnımı tuta gülüyorum. Bugün de komik bir an'ı yaşattığı için sevgili eşime teşekkür ediyorum.
Rahmetli kayınpederim Dahiliyeci idi. Dediklerine göre pek çok doktor çocuğunda olduğu gibi, Ali de kendini az buçuk doktor olarak düşünür. Bu akşam Denizhan'ı uyutmadan az önce bir anda inanılmaz ağrılar girdi vücuduma. Ali'ye dedim ki:
-Ali'cim ne iş yahu? Sol bileğime ve sağ kulağıma aynı anda acayip ağrı girdi?
Ali'nin cevabı beni kopardı. Son derece ciddi ve bilge bir ses tonuyla:
-Öğlen ne yemiştin?
5 dakika falan güldüm. Ali de hala doktor yarısı olduğunu, cevabının da iyileştirici özelliği olduğunu, beni güldürerek ağrımı unutturduğunu söyledi. Doğruymuş demek ki, yarı doktor beğnim beyğim:!

Gelelim videoya. Çektiğim andan hemen 5 dakika önce dedesi türlü müzipliklerden bir başkasını Denizhan'a öğretmiş. Artık adı her neyse o nesnenin ona üflüyor ve alkışları topluyor. Videonun ikinci yarısı daha keyifli. Seni Aslan burcu seni, alkış almak için yapmayacağın şey yok, di mi:)

2 yorum:

  1. ahaha ben de güldüm Ali beye.. lakin gene tekzip istemesin sizden Özge hanımcığım:)

    YanıtlaSil
  2. "Face'e de düşünce Tekzipten de umudumu kaybettim." dedi:)

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...