Çarşamba, Aralık 29, 2010

Çakma Yılbaşı Ağacı

Yok, yok, yok!!!
Geçen sene aldığımız, pek bir Çin menşeili, bir o kadar ucuz ama bu denli şirin Plastik Çam'ımız yok! Aramadığımız köşe bucak, açmadığımız kutu yok. Gitmiş bu evden o kesin. Nasıl, ne zaman, o belirsiz? Benim şu anda da tam göbeğinde olduğum bir atma krizi sırasında mı şutlandı, yoksa ne oldu?
Neyse, bugüne kadar direnmiştim yenisini satın almamaya, boşa para vermemeye. Oysa ki pek heveslisiyim süslemenin, Denizhan'la süslemenin hatta:) E bu saatten sonra da almak günah.
Ben de evdeki duvar süsünü gözüme kestirip süsledim, bir gelin başı misali. Olmuş mu?
NİCE YILLAR! Tüm dilekleriniz gerçek olsun. Sağlık, mutluluki huzur, başarı, artık ne istiyorsanız.

Ben de bu sene Ayça'dan heves (bu sene yapmamış ama ossun) bir dilek listesine kalkışsam:
1-Bol keyif.
2-İş'te yeni açılımlar. (Esnek çalışma saatleri, bol manevi tatmin, pazarlıksız, ucuzcu, sonradan görme ahlaksızlığında olmayan insanlarla beraber keyifli kazanç.)
3-Yeni bir ev. (Soğuyan havalarla beraber kışın aydınlıktan evi basan kömür sobası dumanı (Yazın mangal dumanı) ve is, banyoda önüne geçemediğimiz nem sonucu küflü duvarlar, bu nem ve küfün ardından bizim yatak odamıza ve şimdi Denizhan'ın odasına sirayet etmesi, haftada 3 gün çöp toplanması vs. vs. biraz yorulduk.)
4-Para, para, para
5-Daha çok gezmek, yurtiçi, yurtdışı allah ne verdiyse. Varış noktaları çok sefil, çok sıcak olmayan her yer. İspanya'ya bir de Ali ile gitsek?
6-Daha rahat, içinden tren geçen bir KadıN olmak istiyorum.
7-Daha rahat, içinden tren geçen bir AnnE olmak istiyorum. Öte yandan çok iyi araştırıp, düşünüp karar verdiğim "oğlumla ilgili kararlarla ilgili" sürekli monolog olarak fırça yesem bile kararlı olmak istiyorum.
8-Biraz ev halinden arınıp, eskisi gibi daha giyimli, süslü, püslü olmak istiyorum. (Eşofman'ın bir üstü süslü şu an benim için.)
9-Yeni yılda Ali ile son yıllarda hızlanan beyaz saç popülasyon artışımızı yavaşlatalım. (Ne diyor Hastalıkların Zihinsel Nedenleri'ni yazanLouise Hay abla beyaz saç için: Gerilim. Baskı altında olduğuna,fazla zorlandığına inanma. E doğru, zaten neye inanırsak o değil miyiz:( )

Not:Bu arada uzun zamandır makas değmeyen saçlarımı bugün yıllardır kesimlerine bayıldığım arkadaşım Pınar'ın kuaförüne emanet ettim. Sonuca da bayıldım. Artık köylü güzeli mi dersiniz, Rapunzel mi artık bilemem, uzuuun saçlar şeklinde dolaşmıyorum. Görürseniz sokakta tanımamazlıktan gelMEyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...