Cumartesi, Ekim 30, 2010

Beraber diş çıkarıyoruz...

Yok mecazi anlamda değil, gerçekten. Ben her nedense ancak 32 yaşımda 2'inci 20 yaş dişimle uğraşırken, Denizhan da sağdaki alt ve üst azılarını çıkarıyor.
Canım bebeğim, geceleri durduk yere (?) aniden çığlık çığlığa ağlamana hak veriyorum. Gerçekten çok ağrıyor ama çok:(
Resimsel: Sonunda Ali farketti. Neyi mi? Evde çocuk işçi çalıştırdığımı!
Bizi taklit ediyor. Hani yere bir şey düşünce alırız elimize bezi, evdeki minik bebekten hızlı davranıp bir güzel temizleriz ya yerleri. Şimdiler bizimki de uzanabildiği tüm bezleri alıp yer siliyor. Tabi bu bez kimi zaman el bezi, havlu da olabiliyor. E sen de ortada bırakma annesi!

Not: Bu arada çocuk işçi konusu benim öteden beri çok canımı yakan bir hadisedir. Yok öyle oto sanayilere gitmeye gerek yok, benim gibi mimar veya inşaat sektöründe olursanız uzaktan bile olsa gözünüze çarpar bu minikler ve minicik bedenlerine bakmadan taşıtılan ağır yükler.

1 yorum:

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...