Pazar, Ağustos 29, 2010

Ruhuma dokunanlar...

Cep telefonundan yazmaktan içim bayıldı. Haftaya İstanbul'dayız. Belji bayram da geçirince, belki ôncesinde, artık foto roman tadında (yalan valla, fotograflı yazı demeliydim.)yazılarımıza geri döneceğim.
Din ve spritüalizm konularında bir ömürdür debelenip, sonunda rahat ettiğim bir yer buldum. Kafam da kalbim de rahat, selim bulduğum yerden. Arada bununla ilgili şeyler yazmak isterim de biraz daha olgunlaşsın/olgunlaşayım.
Bunlarla ilgili hoşuma giden bir söz- unutmamak için de kaydetmiş olayım:
Beklemekte olduğun şey,Ancak onu beklemeyi unuttuğunda gerçekleşir.
Bu, evrenin; "sen bakarken soyunamıyorum" deme şeklidir.
Küçük İskender

Iyi ki var sanatçılar, şairler, ressamlar. O kadar güzel ifade etmiş ki, ben ancak sayfalar dolusu konuşup gene de ulaşamazdım karşimdakine, hele de böyle soyut konularda.Bunu gönderen Özlem ablaya da teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...