Cuma, Kasım 13, 2009

Belirli Günler...


Sırf hatıra olsun diye Denizhan için belirli bazı günleri buraya yazmak istedim:

6 Ağustos 2009'da 12 saatlik çalışma sonucunda saat 19:25'de doğdu. 2860gr ve 50cm idi. Doğuma babası da katıldı. Hamilelik boyunca babasının kendisiyle konuşmasına alışkın olan oğlumuz doğduktan sonraki çığlık çığlığa ağlamasını babasının "Hoşgeldin oğlum." diye konuşması üzerine kesip, dikkatli dikkatli babsını süzmeye başladı. "Hmmm, sendin demek onca ay boyunca bana seslenen?"

19 Ağustos'ta göbeği düştü. Düşen parça büyük dayısına verildi ki bizde adet olduğu üzere iyi bir okulun bahçesine gömülsün. Dayı amerikan gümrüğünden geçirerek kutsal emaneti kendi okulu olan Harvard topraklarına ulaştırdı ;)

2 aylıkken "Artık ben delikanlı oldum." diyerek kendi odasında yatmaya başladı.

Bugün yani 3 ay ve 7 günlükken ilk defa Beyoğlu'na aktı. Tamam, gündüz vaktiydi, anne-babasıyla beraberdi ama olsun. Eee, ağaç yaşken eğilir.

Bugün itibariyle 5710 gr, 62cm.

1 yorum:

  1. Denizhan'cım, hayat akışında keyifli ve güzel gideceksin hayırlısıyla :)

    YanıtlaSil

Yaşanan her an, hissedilen her duygu benzersiz ve "1" kerelik. Unutmamak için yazıyor ve paylaşıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...